
Nasza misja
Prowadzimy zajęcia TUS dla dzieci, szkolenia dla nauczycieli i terapeutów oraz organizujemy zimowe i letnie turnusy z TUS-em.
Poznaj nasz zespół

Katarzyna Mierzejewska
Jestem pedagogiem specjalnym, trenerem TUS, trenerem dziecięcym kompetencji społecznych, terapeutą integracji sensorycznej, dogoterapeutą.
Ukończyłam Szkołę Trenerów Biznesu i Rozwoju Osobistego organizowaną przez BCB Szkolenia Coaching. Doświadczenie w pracy pedagogicznej zdobywałam współtworząc Fundację Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Przyjaciel.
Od 17 lat z dużym zaangażowaniem i pasją prowadzę zajęcia pedagogiczne oraz zajęcia dogoterapii m.in. dla dzieci z autyzmem, Zespołem Aspergera, Zespołem Downa, Zespołem Williamsa. Jestem współautorką programu edukacyjnego dla dzieci szkolnych „Lekcja na 4 łapach”, autorką artykułów na temat dogoterapii. Przez rok pełniłam funkcję redaktor naczelnej kwartalnika Przyjaciel poświęconemu terapii i rozwojowi dzieci. Od 6 lat intensywnie zajmuję się Treningiem Umiejętności Społecznych. Jestem współautorką filmów modelowych TUS przeznaczonych dla przedszkolaków oraz dzieci z klas młodszych szkoły podstawowej, współorganizatorką turnusów Treningu Umiejętności Społecznych.
Współprowadzę szkolenia TUS dla nauczycieli na terenie całej Polski.
Aktualnie pracuję w przedszkolu integracyjnym Bałabajka, gdzie prowadzę trening umiejętności społecznych oraz zajęcia pedagogiczne dla dzieci.

Magdalena Godlewska
Jestem dyplomowanym psychologiem, terapeutą i mediatorem, trenerem TUS. Ukończyłam Szkołę Trenerów Biznesu i Rozwoju Osobistego organizowaną przez BCB Szkolenia Coaching.
Uwielbiam pracę z dziećmi i czerpię olbrzymią satysfakcję, widząc postępy moich podopiecznych.
Swoje doświadczenie zdobyłam dzięki wieloletniej pracy z najmłodszymi pacjentami przeprowadzając kompleksowe diagnozy psychologiczne, terapie indywidualne oraz konsultacje wychowawcze. Prowadzę terapie dzieci z wyzwaniami rozwojowymi oraz wspieram rodziny w trudnej sytuacji. Duży nacisk kładę na rozwiązania systemowe – angażujące cała rodzinę.
Prowadzę liczne szkolenia i warsztaty umiejętności społecznych i wychowawczych oraz publikuję artykuły o tematyce psychologicznej.
Od 9 lat intensywnie zajmuję się Treningiem Umiejętności Społecznych. Jestem współautorką filmów modelowych TUS przeznaczonych dla przedszkolaków oraz dzieci z klas młodszych szkoły podstawowej, współorganizatorką turnusów Treningu Umiejętności Społecznych.
Współprowadzę szkolenia TUS dla nauczycieli na terenie całej Polski.
Zapraszam do odwiedzenia mojej strony internetowej:
Pracownia TUS - Magdalena Godlewska

Dagmara Gawrońska
Jestem terapeutą wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i pedagogiem niepełnosprawnych intelektualnie. Od 2010 r. związana byłam z Fundacją Pomocy Osobom Niepełnosprawnym PRZYJACIEL oraz ośrodkiem aCentrum gdzie prowadziłam zajęcia dogoterapii, zajęcia edukacyjne, terapię taktylną oraz grafomotorykę.
Obecnie pracuję jako nauczyciel wspomagający w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 354 im. A. Asnyka w Warszawie. Z TUS Szkolenia jestem związana od początku istnienia, prowadząc zajęcia stacjonarne i terenowe podczas zajęć cyklicznych oraz turnusów Treningu Umiejętności Społecznych.

Michał Molak

Aleksandra Hoffman
Jestem pedagogiem specjalnym. Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej z dwoma specjalizacjami: pedagogika osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz surdopedagogika. Swoje kwalifikację podnoszę uczęszczając na szkolenia (m.in. specjalistyczne szkolenie Trening Umiejętności Społecznych, Terapia Ręki – stopień I), warsztaty (m.in. warsztaty języka miganego) i kursy (m.in. Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne – poziom I ), które wzbogacają zarówno moją teorię, jak i praktykę w pracy z dziećmi.
Od czterech lat swoje doświadczenie pedagogiczne zdobywam pracując w Integracyjnym Punkcie Przedszkolnym, gdzie wspomagam dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, prowadzę terapię pedagogiczną, zajęcia grupowe metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne oraz autorskie zajęcia plastyczne. W mojej pracy cenię najbardziej możliwość pomagania innym, indywidualny kontakt oraz uśmiech, którym obdarza mnie każdy z moich podopiecznych.

Małgorzata Chmielińska
Jestem psychologiem, absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Pracuję w przedszkolu integracyjnym Bałabajka, gdzie wspieram dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, prowadzę zajęcia TUS, indywidualną terapię psychologiczną, zajęcia cykliczne oraz naukę czytania metodą symultaniczno - sekwencyjną.
Z zespołem TUS szkolenia współpracuję prowadząc zajęcia stacjonarne oraz terenowe podczas turnusów TUS. Swoją wiedzę i doświadczenie poszerzam przez udział w licznych kursach, warsztatach oraz szkoleniach (m. in. z zakresu komunikacji alternatywnej, psychologii rozwojowej, pracy z trudnymi zachowaniami). W pracy staram się podążać za potrzebami dzieci, wspierać zarówno całą grupę, jak i każdego z osobna, dlatego do każdego dziecka podchodzę indywidualnie okazując mu szacunek, wsparcie i akceptację.
Bardzo ważne jest dla mnie poczucie bezpieczeństwa dzieci, więc szczególną uwagę zwracam na to, jak czują się w grupie i jakie emocje im towarzyszą.

Magdalena Szymańska
Jestem certyfikowaną terapeutką behawioralną. Ukończyłam kurs "Intensive Skill Training im ABA for Teams Supporting Autism" w ośrodku PaTTAN (Harrisburg), USA.
Byłam koordynatorką terapii w punkcie terapeutycznym dla dzieci z autyzmem ASQ, szkole ASQ oraz przedszkolu integracyjnym ASQlandia w Wołominie.
Wspomagam rodziców w terapii domowej dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzielę się również z kilkoma zespołami warszawskich placówek integracyjnych, mających pod swoją opieką dzieci, których zachowania stanową szczególne wyzwanie dla terapeutów, nauczycieli i rodziców.
Prowadzę szkolenia dla nauczycieli, terapeutów i rodziców z zakresu radzenia sobie z trudnymi zachowaniami dzieci.
Prowadzę prywatną praktykę psychologiczną.