MENU

Nasz zespół

Katarzyna Mierzejewska

Jestem pedagogiem specjalnym, trenerem dziecięcym kompetencji społecznych, terapeutą integracji sensorycznej. Doświadczenie w pracy pedagogicznej  zdobywałam współtworząc Fundację Przyjaciel.

Od 14 lat z dużym zaangażowaniem i pasją prowadzę zajęcia pedagogiczne oraz zajęcia dogoterapii m.in. dla dzieci z autyzmem, mózgowym porażeniem dziecięcym, Zespołem Downa, Zespołem Williamsa. Jestem współautorką programu edukacyjnego dla dzieci szkolnych „Lekcja na 4 łapach”, autorką artykułów na temat dogoterapii . Przez rok pełniłam funkcję redaktor naczelnej kwartalnika Przyjaciel poświęconemu terapii i rozwoju dzieci.

Aktualnie pracuję w przedszkolu Bałabajka, gdzie prowadzę trening umiejętności społecznych oraz zajęcia pedagogiczne dla dzieci.

Magdalena Godlewska

Jestem dyplomowanym psychologiem, terapeutą i mediatorem. Uwielbiam pracę z dziećmi i czerpię olbrzymią satysfakcję, widząc postępy moich podopiecznych.

Swoje doświadczenie zdobyłam dzięki wieloletniej pracy z najmłodszymi pacjentami przeprowadzając kompleksowe diagnozy psychologiczne, terapie indywidualne oraz konsultacje wychowawcze. Prowadzę terapie dzieci z wyzwaniami rozwojowymi oraz wspieram rodziny w trudnej sytuacji. Duży nacisk kładę na rozwiązania systemowe - angażujące cała rodzinę.

Prowadzę liczne szkolenia i warsztaty umiejętności społecznych i wychowawczych oraz publikuję artykuły o tematyce psychologicznej.

Dagmara Gawrońska

Jestem terapeutą wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i pedagogiem niepełnosprawnych intelektualnie.  Od 2010 r. związana byłam z Fundacją Pomocy Osobom Niepełnosprawnym PRZYJACIEL oraz ośrodkiem aCentrum gdzie prowadziłam zajęcia dogoterapii, zajęcia edukacyjne, terapię taktylną oraz grafomotorykę. Obecnie  pracuję jako nauczyciel wspomagający w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 354 im. A. Asnyka w Warszawie. Z TUS Szkolenia jestem związana od początku istnienia, prowadząc zajęcia stacjonarne i terenowe podczas zajęć cyklicznych oraz turnusów Treningu Umiejętności Społecznych.

Michał Molak

Ukończyłem psychologię na Uniwersytecie Warszawskim. Pracuję jako terapeuta w fundacji Scolar, prowadzę zajęcia terenowe na turnusach Treningu Umiejętności Społecznych organizowanych przez TUS Szkolenia. Poza tym prowadzę również zajęcia z robotyki na klockach Lego w warszawskich szkołach. Doświadczenie w pracy pedagogicznej oraz pracy terapeuty prowadzącego zajęcia terenowe zdobywałem podczas stażu w Fundacji Powiślańskiej.

Aleksandra Hoffman

Jestem pedagogiem specjalnym. Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej z dwoma specjalizacjami: pedagogika osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz surdopedagogika. Swoje kwalifikację podnoszę uczęszczając na szkolenia (m.in. specjalistyczne szkolenie Trening Umiejętności Społecznych, Terapia Ręki – stopień I), warsztaty (m.in. warsztaty języka miganego) i kursy (m.in. Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne – poziom I ), które wzbogacają zarówno moją teorię, jak i praktykę w pracy z dziećmi. Od czterech lat swoje doświadczenie pedagogiczne zdobywam pracując w Integracyjnym Punkcie Przedszkolnym, gdzie wspomagam dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, prowadzę terapię pedagogiczną, zajęcia grupowe metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne oraz autorskie zajęcia plastyczne. W mojej pracy cenię najbardziej możliwość pomagania innym, indywidualny kontakt oraz uśmiech, którym obdarza mnie każdy z moich podopiecznych.